Odpowiedzi

2009-10-02T16:31:50+02:00
Wg. mnie wojna jest najgorszym sposobem rozwiązywania konfliktow. Prowadzi ona do śmierci niewinnych ludzi, a dla tych, ktorzy zdolali przezyc, jest okropnym doświadczeniem pozostającym w ich sercach do konca zycia. wojna jest wynikiem nietyllko nienawisci miedzyludzkiej, ale takze blednym komunikowaniem swoich pogaladow. gdyby ludzie potrafili otwarcie i szczerze mowic o tym, o czym mysla to moglby to byc dobry sposob na zalatwaianie konfliktow. ponadto mozna wynegocjowac pewne ustepstwa lub skozystac z pomocy "trzeciej" osoby, patrzacej na cala sytuacje z innego punktu, i zasiegnac od niej rady. wykorzystanie tych sposobow napewno nie doprowadziloby do wojny
36 4 36
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-02T16:35:54+02:00
Sądze, ze wojna jest złym rozwiazywaniem konfliktow poniewaz
przez wojny kraje dużo tracą , jest dużo poszkodowanych,jest głód i inne złe skutki wojny.nie tylko poprzez wojnę moż na rozwiązać konflikt ale również przez styl tz. miękki czyli ustępstwo , czasem ucieczka i styl negocjacyjny czyli dochodzenie do kompromisów. sadze ze najlepszym wyjściem jest styl negocjacyjny ponieważ obie strony nic nie tracą a czasem nawet mogą coś zyskać.
34 3 34
2009-10-02T16:52:57+02:00
Moim zdaniem wojna jest bardzo niekorzystna. Podczas niej ginie wiele osób, państwo ponosi wiele szkód materialnych. Jest ona również wielkim szokiem dla dzieci i młodzieży, który może zmienić ich psychikę na wiele lat. Myślę, że najlepszym sposobem na rozwiązywanie konfliktów jest polityka dyplomatyczna. Ludzie powinni rozmawiać, mówić o swoich problemach, przez co inni mogą ich lepiej zrozumieć oraz pomóc im.
28 3 28