Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T21:31:35+01:00
A)6√3
b)2,5√3
c)1,5
d)6√2

2
a)16√3
b)25√3
c)3√3
d)50√3/4
jka robilem pisz priv wyjasnie

prosze o naj
2010-01-24T21:38:43+01:00
1.wzór:a√3/2
a)12√3/ => 12√3/2 => 6√3
b)5√3/2
c)√3√3/2 => √3*3/2 => 3/2 => 1,5
d)4√6√3/2 => √288/2 => 2√72/2 => √72
2.wzór:a²√3/4
a) 8²√3/4=> 64√3/4 =>16√3
b)10²√3/4 => 100√3/4 =>25√3
c)2√3²√3/4 => 12√3/4 =>3√3
d)5√2²√3/4 =>50√3/4 =>25√3/2
2010-01-24T21:46:46+01:00
Zad.1
h=a√3/2
a) a=12
h=12*√3/2=6√3
b)a=5
h=5*√3/2=2,5√3
c)√3
h=√3*√3/2=3/2=1,5
d)a=4√6
h=4√6*√3/2=2√6*√3=2√18
Zad.2
a) a=8cm
P=8²*√3/4=64*√3/4=16√3cm²
b)a=10cm
P=10²*√3/4=100*√3/4=25√3
c)a=2√3
P=2√3*√3/4=2*3/4=6/4=1,5
d)
a=5√2
P=5√2*√3/4=5√6/4=1,25√6