Odpowiedzi

2010-01-24T21:30:22+01:00
Dedykacja Dla mojego kolegi Kamila... Ponieważ jesteś podobny do Małego Księcia
33 3 33
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T21:31:18+01:00
Chcialabym podarowac ci ta ksiazke poniewaz opowiada ona o niezwyklej przyjazni.... chcialabym aby nasza tez taka byla.po przeczytaniu tek ksiazki na pewno docenisz prawdziwe walory przyjazni.
46 4 46
2010-01-24T21:31:25+01:00
Dla Kamila z okazji urodzin.
ofiaruję ci ta książke ponieważ to piękna i wzruszajaca lektura. i osobiście bardzo ja lubie i jest to moja ulubiona książka , mam nadzieje że będzie i twoją ulubiona książką.
-Henryk
52 2 52