Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T21:32:13+01:00
Koncert Barokowy to popularna forma muzyki barokowej przeznaczona na zespół instrumentalny, a zbudowana zwykle z czterech do sześciu części. Opiera się na dialogu pomiędzy niewielką grupą solistów i orkiestrą.
22 3 22
UWAGA KONCERTVTO GATUNEK CYKLICZNY NIE FORMA UCZESZCZAM DO SZKOLY MUZ I OSTRZEGAM W TEGO TYPU SPRAWACH LEPIEJ UWAZAC JEZELI IDZIE O INTERNET
2010-01-24T21:32:52+01:00
Cytuję:
"Koncert barokowy - jest to forma składająca się z trzech części: szybkiej, wolnej i szybkiej. Stworzył ją w XVIII wieku Antonio Vivaldi"

wzięte z:
http://www.cedur.pl/barok.php

Mam nadzieje, że pomogłem :)

pozdr

PS. Google nie gryzą :P
14 4 14
2010-01-24T21:33:40+01:00
Forma kilkuczęściowa składająca się z części granych przez orkiestrę nazywanych tutti oraz części granych przez solistę – concertino (utwór na orkiestrę i kilku solistów)
15 3 15