Tę chwilę z mojego dzieciństwa pamiętam najbardziej


chcialabym żeby bylo o tym jak uczylam sie plywac na basenie miejskim i nauczylam sie po tygodniu dzieki mojej kuzynce wiolecie ktora ze mna tam chodzila i mi pomagala
pozniej prawie codziennie chodzilysny na basen i plywalysmy juz razem

2

Odpowiedzi

2010-01-24T21:33:45+01:00
I co to za zadanie ?????
naprawdę piekna historia <wzruszenie>
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T21:41:58+01:00
Z mojego dzieciństwa najbardziej pamiętam chwilę, gdy uczyłam się pływać. Na basen oprócz mnie chodziła jeszcze moja dobra koleżanka Wioletta. Ponieważ pływała o wiele lepiej ode mnie, poprosiłam ją, aby mnie pouczyła. Po niedługim czasie radziłam sobie doskonale z tym sportem i chodziłyśmy na basen prawie codziennie oraz pływałyśmy razem. Odkryłam również, że warto uprawiać sporty wodne.
1 5 1