Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T21:42:02+01:00
Pay - to nie jest przymiotnik
various - the same
develop - to też nie jest przymiotnik
moral - immoral
polite - impolite
practical - impractical
relevant - irrelevant
responsible - irresponsible
perfect - imperfect
regular - irregular
2010-01-24T21:45:58+01:00
Legal - illegal
patient - impatient
+ pay - unpay
? various - disvarious
? develop - undevelop
+ moral - immoral
+ polite - unpolite
+ practical - impractical
? relevant -
? responsible -
+ perfect - imperfect
+ regular - irregular










2010-01-24T21:51:19+01:00
Legal - illegal
patient - impatient
pay - unpay
various - disvarious
develop - undeveloped
moral - immoral
polite - impolite
practical - impractical
relevant - irrevelant
responsible - irresponsible
perfect - imperfect
regular - irregular