Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T22:00:52+01:00
1. Jezioro Bajkał - Rosja
2. Jezioro Tanganika - Zambii, Demokratycznej Republiki Konga, Burundi i Tanzanii
3.Jezioro Eyre - Australia
4. napewno 69 20 E ? bo jakby było W to Jezioro Titicaca - Boliwia
5. Jezioro Zajsan - Kazachstan
6. Jezioro Nikaragua - Nikaragua
5 4 5
2010-01-24T22:00:54+01:00
A BAJKAŁ - ROSJA
B
C Lake Eyre Australia
D NORRSJON SZWECJA
E CHINY
F Nikaragua MEXYK
4 4 4