Odpowiedzi

2010-01-24T21:55:04+01:00
L.mn. L.mn.
M. dziesięcioro nożyc M. siedemnaścioro skrzypiec
D. dziesięciorga nożyc D. siedemnaściorga skrzypiec
C. dziesięciorgu nożyc C. siedemnaściorgu skrzypiec
B. dziesięcioro nożyc B. siedemnaścioro skrzypiec
N. dziesięciorgiem nożyc N. siedemnaściorgiem skrzypiec
Msc. dziesięciorgu nożyc Msc. siedemnaściorgu skrzypiec
W. dziesięcioro nożyc! W. siedemnaścioro skrzypiec!

l.mn.
M. jedenaścioro rodzeństwa
D. jedenaściorga rodzeństwa
C. jedenaściorgu rodzeństwa
B. jedenaścioro rodzeństwa
N. jedenaściorgiem rodzeństwa
Msc. jedenaścioro rodzeństwa
W. jedenaścioro rodzeństwa!

6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T21:55:06+01:00
M.dziesięcioro nożyc
D.dziesięciorgu nożyc
C.dziesięciorgu nożycom
B.dziesięcioro nożyc
N.dziesięciorgiem nożyc
Msc.dziesięciorgu nożycach
W.dziesięcioro nożyce

M.siedemnaścioro skrzypiec
D.siedemnaścioro skrzypiec
C.siedemnaściorgu skrzypcom
B.siedemnaścioro skrzypiec
N.siedemnaściorgiem skrzypie
Msc.siedemnaściorgu skrzypcom
W.siedemnaściorgo skrzypce

M.jedenaścioro rodzeństwa
D.jedenaściorga rodzeństwa
C.jedenaściorgu rodzeństwa
B.jedenaścioro rodzeństwa
N.jedenaściorgiem rodzeństwa
Msc.jedenaściorgu rodzeństwa
W.jedenaścioro rodzeństwa
12 3 12
2010-01-24T21:58:52+01:00
Mianownik - dziesięcioro nożyc , siedemnaścioro skrzypiec, jedenaścioro rodzeństwa
Dopelniacz - dziesięciorga nożyc , siedemnaściorga skrzypiec, jedenaścioro rodzeństw
Celownik - dziesięciorgu nożycom, siedemnaściorgu skrzypcom, jedenaściorgu rodzeństw
Biernik - dziesięcioro nożyc, siedemnaścioro skrzypiec, jedenaścioro rodzeństwa
Nadrzednik - dziesięciorgiem nożyc, siedemnaściorgiem skrzypiec, jedenaściorgiem rodzeństwa
Miejscownik - dziesięciorgu nożyc, siedmnaściorgu skrzypiec, jedenaściorgu rodzeństw
Wolacz - dziesięcioro nożyc, siedmnaścioro skrzypiec, jedenaścioro skrzypiec
4 2 4