Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T21:43:34+01:00
Może wycieczka szkolna? Odwiedzenie szkoły przez sławnego aktora? Przedstawienie teatralne przez zawodową grupę w szkole? Wyjście do teatru/kina/filharmonii?
3 3 3
2010-01-24T21:45:10+01:00
W szkole podłożono bombę.

Możesz zacząć tak:
Dzień zapowiadał się jak każdy inny, codzienna monotonia.
Uczniowie zupełnie niewiedzący o czyhającego na nich niebezpieczeństwie wkroczyli w progi szkoły.
Każdy nauczyciel polecił zapisać temat, rozwiązać zadanie.
Tą monotonie przerwał komunikat dyrektora.
Uczniowie zaczęli panikować, każdy obawiał się o swoje życie.
Na szczęście problem został szybko rozwiązany, gdyż jeden z najlepszych pirotechników w mieście rozbroił niebezpieczny ładunek, a każdy bezpiecznie trafił do swojego domu
[to taki przyklad, mozesz rozwinac i dodac cos od siebie]
4 4 4
2010-01-24T21:52:36+01:00
Atak terrorystyczny na dyrektora szkoły . Agent specjalny wśród uczniów konflikt nauczycieli z uczniami oraz Służbami bezpieczeństwa .
4 2 4