Rozwiąż logogryf puls życia strona 35


1 pierwiastek wzmacniający szkliwo zębów 5 liter
2 choroba spowodowana niedoborem witaminy c 8liter
3 związki wysokoenergetyczne 8liter
4 pokarm zawierający wszystkie aminokwasy 16liter
5 skutek przejedzenia się 7liter
6 rozkłada białka aminokwasów 8liter
7 cukry inaczej 11liter
8 rodzaj zębów 8liter
9 sposób żywienia dostosowany do potrzeb 5liter
10 jadłowstręt pzychiczny 9liter
11 zwiększają powierzchnię wchłaniania w jelicie cienkim 6liter
12 składniki mineralnepotrzebne w małych ilościach 13 liter
13 proces rozkładu pokarmu 9 liter
14 białka przyspieszające przebieg reakcji chemicznycz 6liter

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T21:54:04+01:00
1. Fluor
2. Szkorbut
3.tłuszcze
4.pełnowartościowy
5.otyłość
6.pepsyna
7. węglowodany
8.trzonowe
9.dieta
10.anoreksja
11. kosmki
12.mikroelementy
13.trawienie
14. enzymy
5 4 5
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T22:00:33+01:00
1. fluor
2. szkorbut
3. tłuszcze
4. pełnowartościowy
5. mdłości
6. organizm
7. węglowodany
8. trzonowe lub siekacze
9. dieta
10. anoreksja
11. kosmki
12. mikroelementy
13. trawienie
14. enzymy
4 3 4
2010-01-24T22:06:01+01:00
1. fluor
2. szkorbut
3. tłuszcze
4. pełnowartościowy
5. mdłości
6. organizm
7. węglowodany
8. siekacze albo trzonowe
9. dieta
10. anoreksja
11. kosmki
12. mikroelementy
13. trawienie
14. enzymy
2 3 2