Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T21:48:32+01:00
Cause cancer- powoduje raka
do project- robić projekt
every month- każdego miesiąca
chatroom- chat internetowy
helmet- kask
phone number- numer telefonu
meet- spotykać
scientist- naukowiec
send text- wysłać tekst
important- ważny
cigarettes- papierosy
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T21:49:05+01:00
Cause cancer-przyczyna raka
do project-zrobić projekt
every month-każdego miesiąca
chatroom-
helmet-kask
phone number-numer telefonu
meet-spotkać
scientist-naukowiec
send text-wysłać wiadomość
important-ważny
cigarettes-papierosy
2010-01-24T22:08:57+01:00
Cause cancer- przyczyną raka
do project- robić projekt
every month- każdego miesiąca
chatroom- rozmównica
helmet-kask
phone number- numer telefonu
meet-spotkać
scientist-naukowiec
send text- wyślij tekst
important- ważne
cigarettes- papierosy