Odpowiedzi

2010-01-24T21:56:17+01:00
Bohater w dzisiejszych czasach powinien byc
-odpowiedzialny za swoje czyny
-prawdziwy
-troskliwy
2 2 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T21:57:34+01:00
Powinien :
* dbać o ekologię
*mądry
* zdolny
* cierpliwy
*uprzejmy
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T22:05:00+01:00
Bohater w czasach współczesnych powinien być , miły , uczciwy i pomocny , ponieważ ludzie biorą przykład z niego . Powinien być uczciwy aby nie oszukiwał innych ludzi , oraz pomocny aby pomagał ludziom ,którzy naprawdę potrzebują pomocy . Powinien być również miły żeby ludzie go akceptowali , bo chyba nikt nie będzie brał przykładu z człowieka nie miłego .

5 3 5