Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T22:03:52+01:00
Leonardzo da Vinci(1452-1519)-
włoski malarz, arcitekt, filozof, muzyk
poeta, mechanik, matemtatyk
anatom, geolog, inżynier
konstruktor . Uważany za
najbardziej utalentowaną postać
wszechczasów. Najbardziej
zasłynał jako malarz. najpopularniejsze Obrazy:
Mona lisa, Szkic, Ostatnia wieczerza
1 5 1
2010-01-25T01:40:25+01:00
Leonardo da Vinci (1452-1519) - malarz, architekt, filozof, matematyk, mechanik, anatom, wynalazca, geolog. Jeden z ''trzech tytanów'', czyli największych twórców odrodzenia. Jego największe dzieła to: Ostatnia Wieczerza, Mona Lisa. Był pomysłodawcą takich urządzeń jak: helikopter, spadochron, czy łódź podwodna.
1 5 1