Odpowiedzi

2010-01-24T22:40:15+01:00
A) Wykorzystuje sie właściwość cieczy do zmiany stanu skupienia ciekłego w stały,
b) Właściwość mieszania się substancji z wodą, powodując mieszaninę jednorodną,
c) Przykro mi, ale nie mam pojęcia.

Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam.
Pozdrawiam,
Buzzy ;-)
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T22:41:07+01:00
A właściwość krzepnięcia i przekazywania tmp
B właściwość rozpuszczania
C właściwość cieczy (płynność)
3 5 3