Odpowiedzi

2010-01-24T22:43:44+01:00
5mm
2dm=200mm
0,125mm
V=abc=0,125cm3
pwk3(V)=5mm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T22:45:36+01:00
Sztabkę złota o wymiarach 5mmx2 dmx0,125mm przetopiono na sześcian. Krawędź tego sześcianu wynosi :
a) 5cm b)50mm c)0,5 dm d)0,5 m

Objętość sztabki=abc
a=5mm
b=2dm=200mm
c=0,125mm

Vsztabki=5*200*0,125
Vsztabki=125mm³

Vsześcianu=125mm³
Vsześcianu=a³
a³=125
a=5mm

Krawędź tego sześcianu wynosi 5mm.

Wydaję mi się, że dobrze zrobiłam, a nie ma takiej odpowiedzi ;/