1."Militarna" symfonia J. Haydna-8 liter
2.Tytuł jedynej opery Ludwiga van Beethovena-7 liter
3.Imię tytułowego bohatera opery W. A. Mozarta-6 liter
4.Tak swoją VI Symfonię nazwał L. van Beethoven-10 liter
5.Józef Haydn napisał ich ponad sto-8 liter
6.Skatalogował utwory W. A. Mozarta według kolejności ich powstawania-6 liter
7.Tytuł jednej z sonat fortepianowych L. van Beethovena-10 liter
8.Miasto, w którym pracował na służbie u arcybiskupa W. A. Mozart-8 liter

3

Odpowiedzi

2010-01-24T23:14:48+01:00
1. wojskowa
2. fidelio
3. figaro
4. pastoralna
5. symfonie
6. kochel
7. księżycowa
8. salzburg
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T23:17:03+01:00
1.WOJSKOWA
2.FIDELIO
3.FIGARO
4.PASTORALNA
5.SYMFONII
6.KECHLL
7.KSIĘŻYCOWA
8.SALZBURG
48 4 48
2010-01-24T23:19:00+01:00
1. Wojskowa
2. Fidelio
3. Figaro
4. Pastoralna
5. Symfonie
6. Kochel
7. Księżycowa
8. Salzburg
pozdro :)
12 4 12