Odpowiedzi

2010-01-24T23:09:39+01:00
1. ~p -> q

nie zaliczylaś egzaminu, więc będziesz pisala poprawę.

2. p v q

zalożę czapkę i szalik

3. ~p ^ ~q

pójdziemy do kina lub na lody
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T23:13:59+01:00
1. ~p -> q - Nieprawda, że dostaniesz nagrodę, jeśli posprzątasz pokój.
2. p v q - Dziś pójdę do kina lub dziś pójdę do znajomych.

3. ~p ^ ~q - Nieprawda, że ludzie żyją na Słońcu i nieprawda, że ludzie żyją na księżycu.

Pozdrawiam ;)
2010-01-24T23:14:36+01:00
1.Jeśli temperatura nie spadnie to woda zacznie zamarzać.
2.Dziś pójdę na spacer lub do kina.
3.Nie pracuję przy komputerze i nie pójdę do kina.