Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T23:05:50+01:00
Człowiek human
mysz mouse
komputer computer
gra game
grac play
kupic buy
włosy hair
oczy eyes
naszyjnik necklace
2010-01-24T23:06:35+01:00
Human
Mouse
Computer
game
Play
Buy
Hair
Eyes
Neck

Prosze o najleprza ;D.
Szybka odpowiedz ;D.
2010-01-24T23:07:12+01:00
Człowiek- human
mysz- mouse
komputer- computer
gra- game
grac- play
kupic- buy
włosy- hair
oczy- eyes
naszyjnik- necklace