Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T23:12:12+01:00
3 najdłuższe rzeki:
amazonka
lin
jangcy
największe jeziora:
morze kaspijskie
górne
wiktorii
2 największe cieśniny:
Bab-el-Mandep
Beringa
2010-01-24T23:16:08+01:00
RZEKI:

Amazonka (z Ukajali) - 7025km
Nil - 6676 km
Jangcy -6300 km

JEZIORA:

Morze Kaspijskie - 371 800 km
Górne - 82 410 km
Wiktorii - 68 800 km

CIEŚNINY:

Bab-el-Mandep Indyjskie/Czerwone - 17,5 km
Beringa - Arktyczne/Pacyfik - 35 km
Bosfor - Czarne/Marmara - 0,7 km
2010-01-24T23:18:25+01:00
Rzeki-Amazonka,Nil,Jamgcy
Jeziora-Morze Kaspijskie,J.Górne,J.Wiktorii
Ciesniny- Malakka-najdłuższa na świecie,Najszersza cieśnina międzykontynentalna - Cieśnina Drake'a ,Najwęższa cieśnina międzykontynentalna - Bosfor