Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T23:27:19+01:00
Cechy pieniadza:
- trwałość
- poręczność
- jednorodny
-podzielność
Rodzaje:
-towarowy
- metalowy
- kruszczowy
- ważony
- odliczony
5 3 5
2010-01-24T23:28:57+01:00
Cechy pieniadza: trwałość,poręczność ,podzielność
Rodzaje:towarowy,metalowykruszczowy
1 2 1
2010-01-24T23:42:05+01:00

RODZAJE:
- ważony
- odliczony

CECHY PIENIADZA:
- jednorodny
-podzielność