Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T08:09:06+01:00
A)
2x + 5y= 7
3x-5y=3
2x+3x=7+3
5x=10
x=2
2*2 + 5y=7
4+5y=7
5y=3
y=3/5
x=2

b)
x+2y=9
-x-3y=16
2y-3y=9+16
-y=25
y=-25
x+2*(-25)=9
x+50=9
x=-41
y=-25

c)
3x+4y=2 | *5
5x+7y=1 | *(-3)
15x+20y=10
-15x-21y=-3
20y-21y=7
-y=7
y=-7
3x+4*(-7)=2
3x-28=2
3x=30
x=10
y=-7
1 5 1
2010-01-25T08:17:41+01:00
2x+5y=7
3x-5y=3
5x=10/:5
x=2
2*2+5y=7
4+5y=7
5y=7-4
5y=3/:5
y=0.6
b)
x+2y=9
-x-3y=16
-1y=25/*(-1)
y=-25
x+2*(-25)=9
x+(-50)=9
x=9+50
x=59
c)
3x + 4y=2/*(-5)
5x + 7y=1/*3
-15x-20y=-10
15x+21y=3
y=-7
3x+4*(-7)=2
3x+(-28)=2
3x=2+28
3x=30/:3
x=10
2010-01-25T11:18:32+01:00
2x + 5y=7
3x - 5y=3
5x = 10 / : 5
x=2

x=2
2*2+5y=7

x=2
4+5y=7

x=2
5y=7-4

x=2
5y=3/:5

x=2
y = 3/5


b) x + 2y=9
-x - 3y=16
-y = 25 / * - 1
y= -25

y=-25
x+2*-25=9

y=-25
x-50=9

y=-25
x=9+50

y=-25
x=59

3x + 4y=2 / * -5
5x + 7y=1 / * 3

-15x-20y=-10
15x+21y=3
y = 7

y=7
3x+4*7=2

y=7
3x+28=2

y=7
3x=2-28

y=7
3x=26 / : 3

y=7
x=3/26