Odpowiedzi

2010-01-25T08:37:15+01:00
Trasa na długość 14km, średnia prędkość marszu wynosi 4km/h.
Oblicz, czas potrzebny na przejście tej drogi.

Dane:
s(droga)=14km
V(prędkość)=4km/h

Szukane:
t(czas)=?

Wzory:
t=s:v :-to dzielenie

t=14km:4km/h
t=3,5h

Odp.Czas potrzebny na przejście drogi wynosi 3,5h.

Pozdrawiam!
[mam nadzieję, że pomogłam]
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T08:37:23+01:00
S= 14km
V=14km/h
t=?


V= s/t /razy t
V*t=s / dzielimy na V

t=s/V
t= 14km/ 4km na godzine
s=3,5godz


Li cze na najj;******
2010-01-25T08:40:45+01:00
Dane:
14km - Długość trasy
4km/h - średnia prędkość marszu

Szukane:
Oblicz, czas potrzebny na przejście tej drogi.

Rozwiązanie:
a)14km
b)4km/h
(Między nimi jest kreska ułamkowa więc wyjdzie 3,5h ponieważ kilometry nam się skrócą)

Odpowiedź:
Na przebycie tej drogi potrzebne będzie 3,5h.