Przetłumacz zdania z j. polskiego na j.ang.:
1.Chociaż wieloryby wyglądają jak ryby są ssakami.
2.Nietoperze nie są ptakami chociaż potrafią latać.
3.Jeśli nie jestem szczęśliwa to nie zdam egzaminu.
4.On kupił autobus żeby mógł podróżować taniej.
5.Lubię wziąć szklankę wody do łóżka na wypadek gdybym był spragniony.
6.Czy możesz powiedzieć mi czy to jest dobry pociąg do Belfastu?
7.Nie zdecydowałam czy chcę jechać do Londynu.
8.Nie jestem pewna czy ja lubię muzykę czy nie.


Myślę, że dałam odpowiednią ilość punktów za to zadanie więc proszę o szybką, przemyślaną i dobrą odpowiedź.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T10:51:31+01:00
1. Although the whales look like fish are mammals.
2. Bats are not birds, although they can fly.
3. If I am not happy it does not fail the exam.
4. He bought a bus that could travel cheaper.
5. I like to take a glass of water to the bed in case I was thirsty.
6. Can you tell me if this is a good train to Belfast?
7. Not decided whether I want to go to London.
8. I'm not sure I like the music or not
2010-01-25T13:57:01+01:00
1. Although the whales look like fish are mammals.
2. Bats are not birds, although they can fly.
3. If I am not happy it does not fail the exam.
4. He bought a bus that could travel cheaper.
5. I like to take a glass of water to the bed in case I was thirsty.
6. Can you tell me if this is a good train to Belfast?
7. Not ...