Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-02T17:53:52+02:00
A) (-½)² + (-1 ½)²+ (-2½)² = ¼ + 9/4 + 25/4 = 35/4 = 8 i 3/4

b) 3 * ∛8/27 - 2 * √1/16 + 3∛64/27 = 3* 2/3 - 2* 1/4 + 3* 4/3 =
6/3 - 2/4 + 12/3 = 2 - 1/2 +4 = 5 i 1/2
2009-10-02T19:53:12+02:00
A) (-½)² + (-1 ½)²+ (-2½)² =
=¼ + (-3/2)² + (-5/2)²=
= ¼ + 9/4 + 25/4 =
=35/4 =
=8 i 3/4

b) 3 * ∛8/27 - 2 * √1/16 + 3∛64/27 =
= 3* 2/3 - 2* 1/4 + 3* 4/3 =
6/3 - 2/4 + 12/3 =
=2 - 1/2 +4 =
= 5 i 1/2