Odpowiedzi

2010-01-25T10:11:31+01:00
Osoba nadmiernie oszczędna, chciwa; skąpiec, chciwiec, sknera
13 3 13
2010-01-25T10:12:29+01:00
Imię Harpagon oznacza człowieka drapieżnego, z zakrzywionymi palcami.
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T10:16:56+01:00
Znaczenie imienia Harpagona imię to pochodzi z języka greckiego i oznacza człowieka drapieżnego, z zakrzywionymi palcami. Mam nadzieję, że pomogłam... ;)
15 4 15