Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T10:10:26+01:00
To środki ochrony roślin, wycofano bo im szkodzily ;)
4 3 4
2010-01-25T10:14:25+01:00
DDT jest to bezbarwna substancja krystaliczna, która jest nie rozpuszczalna w wodzie, lecz rozpuszczalna w rozpuszczalnikach organicznych,
wycofana została gdzyż była masowo stosowana po wojnie co spowodowało katastrofalne wysycenie środowiska przyrodniczego i zatrucie całych łańcuchów pokarmowych

Myślę,że pomogłam liczę o naj
5 4 5