Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T10:28:33+01:00
Jest to zjawisko ścisłego współzycia przyjamniej dwóch gatunków , które przynosi korzysci dla karzej ze stron lub jednej a drugiej szkodzi.
3 3 3
2010-01-25T10:29:10+01:00
Jest to współrzycie dwóch gatunków np grzyba z rakiem pustelnikiem którzy dostarczają sobie wzajemnie potrzebnych im do życia substancji np : pożywienia.
ta na górze ma z wikipedi
3 4 3
2010-01-25T10:30:05+01:00
Symbioza to- współpraca dwóch organizmów gdzie obaj partnerzy odnoszą korzyści i przynajmniej jeden z nich jest uzależniony od drugiego
ten na górze
nie grzyba z rakiem ale grzyba z drzewem;p
1 1 1