Co oznaczają podane przysłowia:
„Każdy z nas ma dwoje dziadków po kądzieli i dwoje po mieczu”

„Czym skorupka za młodu nasiąknie, tym na starość trąci”

„Gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta”

„Każdy jest kowalem swojego losu”

szybko!! bo robie to na informatyce!!

3

Odpowiedzi

2010-01-25T11:20:46+01:00
1)Każdy z nas ma dwoje dziadków(od strony matki i od strony ojca)
2)To czego nauczymy się za młodu,tego na starośc nie zapomnimy
3)W czasie sporu dwóch osób,ta trzecia może na tym skorzystac
4)Każdy sam wybiera drogę,którą chce isc,nikt nie może mu tego nakazac,zabronic
1 3 1
2010-01-25T11:21:35+01:00
1.kazdy z nas ma dwoje dziadkow po kadzieli - od strony mamy i dwoje po mieczu-od strony taty
2.nasze dziecinstwo i dorastanie ma wply na nasze dlasze zycie
3.na klotni dwojga zawsze korzysta osoba nie zwiazana z konfliktem , a ci zamieszani w konflikt tylko traca
4. kazdy sam sobie szykuje swoj los , jest odpowiedzialny za siebie i swoje zycie
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T11:25:16+01:00
Każdy jest kowalem swojego losu”-jak sobie życie ułożysz tak będziesz miał
„Gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta” -z kłótni skorzysta ten trzeci
„Czym skorupka za młodu nasiąknie, tym na starość trąci"-czego nauczysz się za młodu to na starość za owocuje
„Każdy z nas ma dwoje dziadków po kądzieli i dwoje po mieczu”-czyli od strony matki, po mieczu od strony ojca


nie wiem czy oto Ci chodzi
1 5 1