Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T11:30:53+01:00
SYmbole narodowe tj. godło, flaga świadczą o naszej państwowości i niepodległości. Są dla nas ważnym świadectwem samostanowienia i samodzielności naszego państwa. Oddajemy im cześć.np. na igrzyskach olimpijskich: gdy Polak zajme I miejsce w danej dyscyplinie, w momencie podniesienia Polskiej flagi, wszyscy wstają i śpiewają hymn. Tak samo w dniu 11 listopada bąć 3 maja- symbole towarzyszą nam i głowie naszego panstwa w każdej uroczystości narodowej.
5 3 5
2010-01-25T11:49:57+01:00
Symbole narodowe są dla nas świadectwem samodzielności naszego kraju. Oddajemy im w przeróżny sposób cześć.
Są znakiem naszej przynależności. Są częścią ojczyzny, którą należy kochać. Do szacunku skłaniać nas powinna waga, jak i znaczenie dla danego państwa. Powinna się w nas rodzić również duma, z przynależności do ojczyzny. Symbole towarzyszą nam w każdej narodowej uroczystości.
5 3 5
2010-01-25T12:01:55+01:00
Symbolami narodowymi są godło, flaga, hymn. Szanujemy je nie niszcząc ich zawsze tm gdzie sięone znajdują zachowujemy się godnie i przyzwoicie w chwili spiewania chymnu przyjmujemy pozycję na baczność.
Świadczy to o naszej przeszłości i torzszamości narodowej szanujemy to gdyż w ten sposób pokazujemy jak być Polakiem poza tym one mają dla wieliu wielką wartość mentalną.
3 4 3