Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T11:40:47+01:00
DANE;
V= Pp*h
h = V : Pp
Pp - pole trapezu
Rozwiązanie;
Pp = [ (6cm+3cm)*2]/2 = 9cm²
Pp = 9 cm²
h = V : Pp = 108 cm³ : 9 cm² = 12 cm
Odp. Wysokość tego graniastosłupa wynosi 12 cm.
1 5 1
2010-01-25T11:46:56+01:00
V=Pp * h
V=108 cm 3
Pp trapezu=( a+b)*h /2
Pp trapezu=(3+6)*2/2=9
108=9 * h
108/9= 12
h=12
2010-01-25T11:58:35+01:00
V= Pp *h
Pp- pole podstawy

Pp= (a+b)*h/2
Pp= ( 3cm+6cm)*2cm/2
Pp= 9cm*2cm/2
Pp= 9cm²
108 cm³= 9cm²*h
h=12 cm