Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T12:38:52+01:00
Zobacz tutaj : D

http://www.turystyka-polska.pl/regiony/Bieszczady/


1 5 1
2010-01-25T13:05:40+01:00
Pasmo polskich Bieszczadów zajmuje południowo-wschodni kraniec Polski, na pograniczu z Ukrainą i Słowacją.
Bieszczady, to miejsce w którym zwiedzający może poczuć zapach świeżego, czystego powietrza. Dominują tu lasy i obszary zadrzewione. Miejsce to polecałabym wszystkim, którzy sezon zimowy chcieliby przeżyć aktywnie, jeżdżąc na nartach, deskach snowboardowych itp.:) W lecie również można rozkoszować się widokiem pięknych, polskich gór.
1 5 1