Odpowiedzi

2010-01-25T13:46:08+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T14:01:00+01:00
Faun to leśny bożek miajacy postać pól człowieka pól kozła. zamiast stup miał najprawdziwsze kopytka. miał również ogon który włóczył sie po ziemi. jego skora była lekko czerwona, twarz była dziwna. miał krotka i ostro zakończona bródkę i kręcone włosy z których wystawały dwa małe rożki. jego zadaniem w Narnii było porywanie dzieci i przyprowadzanie do Białej Czarownicy, ale z Łucja tak nie postąpił wiec okazał dobre serce. był również wrażliwy i starał sie być dobrym ale mu to nie wychodziło, Był uprzejmy oraz życzliwy.
32 4 32