Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T12:57:09+01:00
6√2-przyprostokątna
x-przeciwprostokątna

(6√2)^+(6√2)^+x^=288
72+72+x^=288
x^=144
x=12

odp. B-12 cm.

^-kwadrat (potęga)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T12:57:32+01:00
Dane:
a=6pier.z 2,zapisujemy warunek podany w zadaniu:
(6pier.z2)do2+(6pier.z2)do2+cdo2=288[cm2],
72+72+cdo2=288[cm2],to
cdo2=288-144,
cdo2=144[cm2],to
c=pier.144[cm2],
c=12[cm].
Odp.b),długość przeciw prostokątnej c=12[cm]
2010-01-25T12:58:46+01:00
(6√2)² + (6√2)² + x² = 288
x² = 288 - 72 - 72
x² = 144
x = √144
x = 12

Odp B