Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T13:30:42+01:00
1. Wspierać grupy dbające o ekologię.
2. W sklepie kupować eko-reklamówki.
3. Segregować śmieci.
4. Oszczędzać energię.
5. Pozyskiwać surowce wtórne.

Serio, więcej mi nie przychodzi do głowy.
2 5 2
2010-01-25T13:33:57+01:00
Ilość odpadów na Ziemi można ograniczyć w wiele sposobów, najpopularniejszymi jest segregacja śmieci, recykling.
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T13:37:32+01:00
Zapobiegając odpadom na ziemi możemy kupować np. żarówki energooszczędne. Dzięki nim nie zużywamy zbyt dużo energii. Używaj dwóch stron kartki papieru do pisania lub rysowania.W ten sposób chronisz drzewa (z których robiony jest papier) przed wycinaniem i wytwarzasz mniej śmieci! Zakręcaj wodę w kranie kiedy myjesz zęby. Bierz raczej krótki prysznic niż kąpiel. Dokręcaj krany.W ten sposób oszczędzasz wodę! Zwracaj uwagę innym gdy śmiecą. Sprzątaj po swoim psie gdy wychodzisz z nim na spacer.W ten sposób dbasz o czystość swojego otoczenia!
Zacznij segregować odpady w domu. Zaproponuj swojemu nauczycielowi abyście mogli wspólnie, całą klasą segregować odpady w szkole.W ten sposób ograniczasz ich ilość Posegregowane odpady to cenne surowce wtórne, które można ponownie wykorzystać. Staraj się korzystać z ekologicznych środków transportu. Jeśli masz do pokonania krótki dystans chodź na piechotę lub jedź rowerem.
W ten sposób przyczyniasz się do mniejszego zatrucia powietrza! Idąc na zakupy weź ze sobą własną torbę (najlepiej wykonaną z materiału) zamiast przynosić ze sklepu torebki plastikowe.W ten sposób wytwarzasz mniej śmieci!



Myślę, że wystarczy. Notowaliśmy to chyba w.... 3 klasie. Za każdym razem pisaliśmy uzasadnienie :D






2 5 2