Odpowiedzi

2010-01-25T13:41:21+01:00
Hej
Wymowe mozesz znajezc na translatorze w googlach ja patrzylem na wloski wiec powininien byc.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T14:19:34+01:00
Http://www.youtube.com/watch?v=nO8dniyKCso&feature=player_embedded#
Proszę! Tutaj wymowa kolorów hiszpańskich.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T15:03:36+01:00
Na translatorze możesz z pewnością znaleźć a jak nie poszukaj w google:**