Odpowiedzi

2009-10-02T18:26:48+02:00
1. bębny
2.lira,
3.bambusowy flet,
4.bouzuki
5.harfy,
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-02T18:35:44+02:00
Pierwotne ludy afrykańskie- kongo lub djembe (bębny)

Starożytny Egipt - sistrun=grzechotka używana w obrzędach magicznych (oraz proste instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane)

Chiny -lutnia, harfa, cytra

Grecja - monochord, psałterium, fletnia Pana, autos (dwustroikowy flet)

Rzym - buccina i organy wodne (głównie dęte blaszane)
2 5 2
2009-10-02T19:47:05+02:00
Pierwotne ludy Afrykańskie- djambo i, kongo

Starożytny Egipt - sistrun=grzechotka używana w obrzędach magicznych (oraz proste instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane)


Grecja - monochord, psałterium, fletnia Pana, autos (dwustroikowy flet)

Rzym - buccina i organy wodne (głównie dęte blaszane)



Chiny -lutnia, harfa, cytra

1 5 1