Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T13:49:39+01:00
Jesteśmy dla siebie stworzeni Ty o tym dobrze wiesz,
ale boisz sie tego uczucia
bysmy siebie nieskrzywdzili.
Wystarcza mi twe pocalunki,
twe pieszczoty,twe dotknięcie,
bo wiem , Że Ty mnie kochasz a Ja Cię też.



Licze na naj;****:)
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T13:49:55+01:00
Gdy cie smutek ogarnie
gdy cię smutek otoczy
Weź to zdjęcie i popatrz
w kochajaće Ci oczy.
1 3 1
2010-01-25T13:54:09+01:00
Na pieknym granicie nieba księżyc płynął ogromny, jasny, gdy szliśmy tuląc się do siebie z wrażenia gwiazdy gasły, noc otulała nasze ciała, bzy upajały swoją wonią, wtedy tak bardzo cię pokochałam, wtedy na zawsze chciałam być twoją, ramiona moje tuliłeś do siebie, obsypywałeś pocałunkami, ja byłam wtedy tylko dla ciebie, ty byłeś dla mnie sercem oddany
.Lecz oto przyszła chwila okrutna, serce me zdradą przebite, w to nasze szczęście wkroczyła ona, dla niej oddałeś swe życie. Nie, to wcale nieprawda, to tylko plotka puszczona przez ludzi, a jednak prawda, bo takie jest życie, więc po co się martwić i łudzić. Już miły nigdy nie dotkniesz mej wargi, nigdy nie weźmiesz w ramiona, ty byłeś dla mnie największej wagi, lecz szczęście moje zabrała mi ona. Mój kochany bądź przekonany,że dokąd żyć będę kochać cię będę, a gdy mnie skryją ciemne doły kochać cię bedą moje popioły.
1 5 1