Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T13:55:56+01:00
Gwiazd w naszej Galaktyce jest ok. 200 miliardów, ale Galaktyk w Kosmosie też jest miliardy, więc świat jest nieskończony i gwiazd istnieje nieskończona ilośc.
4 3 4
2010-01-25T14:17:05+01:00
Niewiadomo ile, ale z pewnością bardzo dużo. ludzie nie umieją ich zliczyć
3 5 3
2010-01-25T14:29:13+01:00
Nie wiadomo ile ponieważ w jednej galaktyce są ich miliardy ,a galaktyk też jest nieskończenie wiele. Naukowcy jeszcze nie stwierdzili ile jest dokładnie gwiazd i galaktyk.
9 4 9