Napisz przymiotniki z przeczeniem NIE mające znaczenie podobne do podanych .

zły ..............
mały .................
głupi ...............
lekkomyślny ..............
stary ..................
bliski .............
trudny ...................
brzydki ..................

Proszę .

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T13:54:07+01:00
Zły-niedobry
mały-nieduży
głupi-niemądry
lekkomyślny-nierozważny
stary-niemłody
bliski-niedaleki
trudny-niełatwy
brzydki-nieładny
3 5 3
2010-01-25T13:54:43+01:00
Zły - niedobry
mały - nieduży
głupi - niemądry
lekkomyślny - nierozważny
stary - niemłody
bliski - niedaleki
trudny - niełatwy
brzydki - nieładny
1 5 1
2010-01-25T13:54:57+01:00
Zły - niedobry
mały - nieduzy
głupi - niemądry
lekkomyślny - (tego nie bardzo wiem)
stary - niemłody
bliski - niedaleki
trudny - nielatwy
brzydki nie ladny
2 3 2