Odpowiedzi

2010-01-25T14:09:21+01:00
S=7000m=7km
v=35km/h
t=?

v=s÷t
t=s÷v=7km÷35km/h=⅕h=12min
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T14:20:06+01:00
PROSZĘ O DOKŁADNE OBLICZENIA DO ZADANIA:Pan Sławek jeździ rowerem ze średnią prędkością 35km/h. Ile czasu zajełoby panu Sławkowi przejechanie drogi o długości 7000m?

35km/h
35 km w ciągu 1h
35 000 m w ciągu 1h
70 000 m w ciągu 2h
70 000 m w ciągu 120 minut
7 000 m w ciągu 12 minut
zajęłoby mu to 12 minut
2010-01-25T14:44:26+01:00
7000m = 7km
35/60 = 7/x
x= 60*7 / 35
x= 12 minut

/ - kreska ułamkowa
* - znak mnożenia