Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T14:06:58+01:00
Aktor musi mieć tak wyćwiczony głos, żeby było go słychać na końcu sali, nawet gdy szepcze na scenie. Czyli jest to tzw. szept teatralny.
48 4 48
2010-01-25T14:07:02+01:00
Jest to takie zjawisko w teatrze, że aktorzy niby szepczą, ale mówią głośno, aby widownia słyszała :)
64 1 64
2010-01-25T14:08:25+01:00
Teatralny szept to znaczy bardzo głośny szept, tak żeby było słychać na końcu sali, że aktor szepce;
51 4 51