Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T14:16:47+01:00
Sztukę klasyczną, nawiązującą często do dzieł starożytnych, cechuje:
- jasność
- racjonalizm
- równowaga
- zachowanie proporcji
- dążenie do rozumnego odtworzenia natury
- prostota
- harmonia
- porządek
- uniwersalizm
- syntetyczność.
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T14:17:07+01:00
Sztuka klasyczna to okres od V do IV w. p.n.e. w którym rozwinęły się min.:
• rzeźba przypominająca ruch
• malarstwo ścienne
• wazowe malarstwo.
10 4 10
2010-01-25T14:19:22+01:00
Sztuka klasyczna to okres od V do IV w. p.n.e. w którym rozwinęły się, rzeźba przypominająca ruch, malarstwo ścienne i wazowe
10 3 10