Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T14:21:54+01:00
A więc ::


Ania była rudowłosą dziewczynką o wielkich zielonych oczach i malutkich pomarańczowych piegach. Włosy zawsze czesała w dwa duże warkocze.
Była bardzo gadatliwa potrafiła nawet przez cały dzień rozmawiać i nie sprawiło jej to kłopotu. Była też wielką marzycielką wyobrażała sobie wiele rzeczy aby zapomnieć o rzeczywistości.
22 3 22
2010-01-25T14:28:34+01:00
Ania gdzy przybywa na zielone wzgorze:
Wygląd:
Rude wlosy, chuda, skromnie ubrana, piegowata
Cechy charakteru:
wrazliwa, impulsywna,nie potrafi opanowac emocji , skromna, prawdomowna, szczera, zdolna, ambitna, pracowita, duzo mowi, nie pozwala siebie obrazac, smutna, przyjacielska,

Ania jako 16-letnia panna :
wyglad:
Kasztanowe wlosy, mniej piegow, nie jest juz taka chuda, elegancko ubrana
Cechy charakteru:
potrafi opanowac emocje, szczerosc, pracowitosc, ambitna, konsekwetne dazenie do celu, szlachetna, pozostalosc wyobrazini, mniej gadatliwa, mowiaca pieknym jezykiem
22 4 22
zapomniałaś wspomnieć że jako 10
-latka była szczupła i drobna