Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T14:20:04+01:00
Oczywiście w mitochondrium czyli oganelli komórkowej
6 3 6
2010-01-25T14:20:26+01:00
2010-01-25T14:24:46+01:00
Po wniknięciu do komurki tlen uruchamia procesy zachodzące w mitochondriach. glukoza wytworzona w procesie fotosyntezy lub pochodząca z trawienia pokarmu w obecności tlenu ulega rozkładowi powstaje dwutlenek węgla i woda
:)a tak na chłopski rozum to wewnątrzkomórki:)
licze na naj:
11 2 11