Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T14:35:22+01:00
Mój wymyślony pojazd wyścigowy.Jest niebiesko-czarny .
Ma czerwony napis z numerem 98 i naklejki przypominające ogień .
W środku Samochód just w drewnie .Są tam miejsca dla 5 osób, fotele są bardzo wygodne. Auto ma duży bagażnik .
Jest to bardzo szybki pojazd osiąga nawet 500 km na Godz.
Sam chciał bym się takim poruszać.;)
32 1 32
2010-01-25T14:52:50+01:00
Moim wymyslonym pojazdem to samochud. Byl by on marki Froleks. Wszystkie samochody tej marki byly by koloru blekitnego z bialymi spojlerami. Kierownica mala i wszystko sterowane malymi guzikami na dotyk.
Wyciągal by on 1000km na godzine i palil 1l na 100km. Samochud potrafil by rozmawiac z czlowiekiem, latac i zamieniac sie w szystko. Marka ta przypominala by Fiata 126p , tylko ulepszonego.
35 2 35