Odpowiedzi

2010-01-25T14:27:45+01:00
• Palikot może stracić immunitet za spożywanie alkoholu w miejscu publicznym.
• Prezydent nie chce się pogodzić z faktem, że Palikot został uniewinniony za nazwanie go "kurduplem".
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T15:28:46+01:00
Prezydent Łodzi odwołany.
Minister Kopacz nie złamała prawa.
Konstytucja według PiS broni krzyża i rodziny.
Niemiecka pełnomocnik z wizytą w Warszawie.
Ministerstwo Obrony Narodowej zdecydowało, że bateria amerykańskich rakiet Patriot będzie stacjonować w Morągu.