1. Jaki był stosunek ludzi do wojny( chodzi tu o I wojnę światową)?
2. Jakie sojusze państw powstały przed wybuchem I wojny światowej?

^ Wystarczy mi odpowiedź na jedno z tych pytań, jednak bym mogła Waszą odpowiedź ocenić na najlepszą, musicie odpowiedzieć na wszystkie pytania.

P.S.: Będę wdzięczna za odpowiedź! =D

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T14:35:22+01:00
1. Ludności cywilnej nie podobało się to, że lada moment wybuchnie wojna. Władcy dominujących państw cieszyli się, ponieważ chcieli zajmować inne tereny, zdobywać ziemie.
2. Trójporozumienie (Wlk Brytania, Francja, Rosja)
Trójprzymierze (Niemcy, Austro-Węgry, Włochy)
2010-01-25T14:37:53+01:00
Odpowiem ci na pierwszę pytanie :)

ludzie w tamtych czasach (moim zdaniem) czuli prawdziwy strach , na myśl
o wojnie jednocześnie w ich głowach pojawiały się najgorsze wspomnienia
których przedtem nie mogli sobie przypomnieć. Jednak mimo wszystko chcieli walczyć nie poddawali się za to cenimy Polaków :)



Mam nadzieje ,że ci się przyda ! :D
2010-01-25T18:32:31+01:00
Justi ;)

1. Ludzie nie byli przerażeni wojną, niektórzy uważali to za rozywkę.

Tyle ja mam. Hehe ;*