Odpowiedzi

2010-01-25T20:41:44+01:00
Owoce ducha świętego dla Mnie to to że Duch święty daje nam siły do życia miłością i dobrocią oraz lepiej rozumiem naukę Pana Jezusa .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T22:36:56+01:00
Miłość,
radość,
pokój,
cierpliwość,
uprzejmość,
dobroć,
wspaniałomyślność,
łaskawość,
wierność,
skromność,
wstrzemięźliwość,
czystość,
opanowanie,
Uważam,że istnieja one w moim życiu:)