Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T14:45:33+01:00
Grecy dążyli do idealizmu, w swoich rzeźbach ukazywali idealne proporcję i ciało człowieka. Malowali również na wazach, wyróżniamy dwa style malownictwa wazowego czarno figuratywny i czerwono figuratywny.

mam nadzieje, że pomogłam ;)
  • Użytkownik Zadane
2010-01-25T14:47:18+01:00
-Styl mokrych szat
-W płaskorzeźbie
-Okres klasyczny, związany z działalnością Peryklesa
-Udoskonalono dwa podstawowe porządki: dorycki i joński.