Odpowiedzi

2010-01-25T14:47:40+01:00
Napisz cos w tym stylu "każdy powienien czuwac nad każdym aby nie było samotności na świecie , wszyscy czuli sie szczęśliwi z innymi ludzmi"

mam nadzieje że pomogłam :)
Pozdrowienia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-25T14:50:19+01:00
,,Każdemu zostalo powierzone zadanie czuwania nad samotnością drugiego" znaczy to, że każdy powinien mieć wielu przyjaciół i pomagać innym, aby nikt nie był sam. Inni także mają powierzone czuwania nad nami. W czasie samotności drugiego człowieka nie powinniśmy być obojętni, bo właśnie ta myśl powierza nam zadanie opieki nad drugi człowiekiem.Gdy my wypełniamy dobrze swój obowiązek inni także w czasie naszej samotności nam pomogą.Każdy z nas powinien mieć przyjaciela któremu pomógłby w samotności przy okazji wypełniając swoje zadanie. Niektórzy ludzie nie wykonują powierzonego zadania i przez to następuje znieczulica, która szerzy się wśród ludzi. Jeśli ktoś jest samotny nie zwarzając na przeszkody powinniśmy mu pomóc ponieważ kiedyś możemy my być w takiej sytuacji.
ps: mam nadzieję że się podoba i że o to chodzilo:)
1 5 1